Online dossier

Het online dossier is een service die u aan de klant kunt bieden. Het online dossier zorgt er namelijk voor dat de klant alle gegevens over het pand overzichtelijk bij kan houden. Alles gaat volledig digitaal waardoor er overal toegang is tot de bestanden.

In het online dossier worden verschillende documenten opgeslagen:

  • Certificaten
  • Plattegronden
  • Controlelijsten
  • Onderhoudsrapporten
  • Logboek

Op deze manier kan de klant altijd zien wat voor werk er is verricht. Daarnaast kan de klant aan de brandweer laten zien dat de installaties goed worden onderhouden.

Het online dossier werkt niet alleen prettig voor u maar ook voor uw klanten. Nooit meer werken met dikke mappen, geen eindeloos archief, alles gaat digitaal en is inzichtelijk.

Er kunnen verschillende rollen worden ingesteld. U begrijpt dat niet iedereen toegang hoeft te krijgen tot bepaalde documenten. De vastgoedeigenaar kan alles inzien, degene die achter de receptie zit hoeft alleen meldingen in te kunnen voeren in het logboek.

Door het online dossier worden de statussen van de installaties inzichtelijker en kunt u de klant verder ontzorgen als het om onderhoud gaat.